26/10/07

Una imatge de Bitnik21 serà portada de l'edició mexicana de "vivalaguerra" de Standstill (II)

Bé. Per on anàvem? Ah! Sí.. Havia d'explicar a un hipotètic lector com va anar el tema de la foto de la portada de Standstill.

Les condicions del concurs eren que la portada havia de ser una interpretació del que ens suggeria el títol "Vivalaguerra", i havia de sortir el nom del cd, però no calia que sortís el del grup.
Per mí era evident que el títol tenia una relació directa amb la lletra de "1, 2, 3 Sol", d'un optimisme radiant i encomanadís, però parlant de la vida quotidiana, sense utopies ni coses de l'altre món, i aquesta era la idea que em transmetia el títol, la guerra del dia a dia, i amb aquesta idea em vaig posar a pensar... però no em sortia res. Fins que vaig trobar la idea un diumenge al matí. El diumenge després del seu concert a la Sala Mandra de L'H*.
Era un diumenge que em sentia especialment optimista i relaxat. Anna havia anat a treballar (li tocava el finde de curro) i jo em vaig trobar a la cuina amb restes de torrades i café del seu esmorzar. Una llum de puta mare entrava per la finestra de la cuina i jo portava el Mondo Sonoro d'aquell mes a la mà, per llegir-lo (casualment, el Mondo el vaig pillar a la sortida del concert de Standstill). Aleshores tot es va ajuntar. Només calia preparar una mica el terreny i tirar fotos. I ja va estar:
Una imatge quotidiana, d'aparent precipitació, però amb la calma (la taula sense desparar, però hem pogut llegir el diari, comença un nou dia...).
La figura central de la composició és el diari, clarament, però a més de tenir més protagonisme, també forma part d'un tot, que és tota la parafernalia d'un esmorzar: café, torrades, mantega...
Un detall curiós i rabiòsament egocèntric per part meva és que, evidentment, la pàgina del diari està retocada. Les 4 fotos que surten a peu de pàgina són, per aquest ordre: La foto mateixa, una imatge meva (el meu careto amb bigoti), una foto d'un dels pedals d'algun músic del grup (de Gain, no de Standstill) i un cartell d'un concert de Gain... Vaja tela!!!

Bé, i ja està. Això és tot.
Ens veiem/llegim un altre dia.

No hay comentarios: