26/10/07

Una imatge de Bitnik21 serà portada de l'edició mexicana de "vivalaguerra" de Standstill (I)

Avui he rebut un mail molt interessant, que diu:

"Buenas tardes:
Mi nombre es Víctor Regidor y soy uno de los encargados de la sección de música de www.mandarinamagazine.com. Le escribo porque en la revista vamos a publicar una entrevista con Standstill y nos gustaría acompañarla de una ilustración suya que aparece en su web. Para ello, queríamos obtener su permiso tanto para su publicación como para su posible modificación que únicamente incluiría cortar para adecuarla a nuestras dimensiones.
Adjunto en este correo la imagen en cuestión.
Muchas gracias por su atención, Víctor Regidor.
"

La veritat és que em fa molta il·lusió la història (a veure si s'enteren els de "Silenci", jeje).... Bé; aquesta és la foto i us explico com va anar el tema:

Bàsicament els Standstill van convocar un concurs de portades, i em vaig decidi participar-hi. Òbviament pensava que seria com altres cops: envies la imatge i aquí s'acaba el concurs, però un dia vaig rebre un mail del grup dient-me que els agradava molt, que era molt diferent i que gràcies... Osti quina ilu, però ja està...
En els crèdits del concert que van fer al Grec, el meu nom sortia el primer quan es llistaven els autors de les imatges i vaig flipar encara més. Però el més brutal va passar quan vàrem tocar junts Gain i Standstill i el Ricky, el bateria, em va dir que la meva portada seria la que es faria servir per la edició mexicana del "Vivalaguerra". I ara rebo el mail aquest!!... Els hauria de demanar una còpia del CD a veure si me la poden fer arribar, no?... Com mola!!!

En fí. Això. Subidón.
En un altre post explicaré el procès de creació de la imatge (li pot interessar realment a algú?. per mí que no, però..)

No hay comentarios: